Viimaste päevade jooksul olen paljudelt tuttavatelt kuulda saanud kui kohutav on Eestis teeninduskultuur, tänase päeva kogemused panevad mind selle ümberlükkamiseks lausa blogima üle pika aja.
Alustasime puhkuse esimest päeva Simpsonite filmiga (väga lahe, soovitan kindlasti vaatama minna kui seriaal meeldib) ja ülejäänud päeva veetsime osteldes. Alustasime Foorumist. Timberlandi viisakas ja sõbralik teenindus küll ei üllatanud millegagi, kuid üldmulje oli meeldiv. Morganis ja Denim Dreamis olid juba lisaks eelnevale ka väga abivalmid ja asatundlikud müüjad, lugesid puha sõnad peale mis temperatuuril ja kuidas rõivaid pesta jne. Lush'is käis teenindaja meiega tervele sortimendile tiiru peale, näitas ja soovitas mida kuidas kasutada ja suutis isegi minu otsustusvõimetuse juures rahu säilitada. Otsisin kingitust sõbrannale ja vahetasin ikka mitu korda kogu valitud kauba välja enne kui ostmiseni jõudsin ;)
Kaubamaja - tavaline asjatundlik tenindus. Kui ühele särgile jäi turvaelemendi eemaldamisel väikene auk, juhtis müüja sellel kohe tähelepanu mitte ei pakkinud seda lihtsalt kotti ära. Olgem ausad, ma poleks seda ise ilmselt märganudki, võibolla peale esimest kandmist pesusse pannes, siis poleks seda aga enam tagasi viima läinud nagunii.
Ülemiste Your Face, kõige eelneva valguses tavaline. Kõigele pani punkti taas kord La Senza, selle poe eenindajate koolitamise pealt pole küll kokku hoitud, tuuakse vastavalt vajadusele teisi suuruseid ja püütakse abistada igal moel. Mulle meeldivad ka selle poe riietuskabiinid, nagu buduaar, pesupoele sobilik ja hubane. Ja ma naudin kuidas nad sinu valitud ostu siidpaberisse pakivad, tšekk eraldi pisikesse La Senza ümbrikusse ja elegantse liigutusega puistatakse veidi lõhnasoola kotikesse. Uhh, narr olen, aga mulle tõesti meeldivad sellised pisiasjad ning ilusasti pakitud ostud tekitavad hea tunde. Kodus oste lahti pakkides on tunne justkui oleks jõulud ;)
PS1! tegelikult ma ei ole ostuhull, lihtsalt täna kukkus välja nii, et peaaegu igast poes kus käisime, leidus midagi sobilikku.
PS2!Kõige vähem meeldib mulle pealetükkiv teenindus. Lee Cooperi poed on minu puhul näiteks välistatud. Seal ei tohi ühtegi asja pikemalt kui 3 sekundit vaadata kui juba müüja on platis ja üritab sind aitma hakata. Kui ütlen, et saan ise hakkama, on ta siiski juba minuti pärast jälle kohal. Kuidagi jube tüütu, kuna ma tunnen ise ka numbreid ja vajadusel pöördun ise teenindaja poole. Olen mitmel korral poest minema ka marssinud, kui müüja peale korduvatele kinnitustele et abi ma ei vaja, siiski rahu ei andnud. Ma arvan, et inimesele võiks ikka otsustamiseks ja valimiseks natuke aega ka anda, ei pea kogu aeg sabas jõlkuma ja aitama.
2 kommentaari:
Jep, nõus Sinuga. Mul paari päeva tagune postitus samal teemal.
Aga arumaisaa, miks me selliste asjade üle ikka veel imestame, peaks nagu loomulik olema juba?!
Mul tuli nüüd suur soovi La Senzasse minna. Pole seal kunagi käinud... Tuli kohe meelde film Love Actually, kus ehet pakiti nii, et pandi tsellofaani ja siis puistati sinna roosinuppe... Sellistes väikesetes pisiasjades peitub suur jõud :)
Postita kommentaar